A Global Good Awards egy nemzetközi társadalmi és fenntarthatósági díj vállalatoknak, civil szervezeteknek és társadalmi vállalkozásoknak. A versenyre a világ minden tájáról lehet pályázni kicsi és nagy szervezeteknek egyaránt. Ami összeköti a résztvevőket az az értékvezérelt vezetés, a valós cselekvés és a mérhető eredmények.
A HELL ENERGY Magyarország Kft. HELLo ALU szemléletformáló kampánya a “Best Campaign of the Year” kategóriában bronz minősítést nyert. A tavaly útjára indított CSR kampány célja, hogy játékos és interaktív módon hívja fel a fogyasztók figyelmét az alumínium csomagolás előnyeire és körforgásban tartásának fontosságára. A tavalyi évben az aktivitások keretében a fogyasztók összesen mintegy 33.000 aludobozt gyűjtöttek vissza fesztiválokon, villamos megállókban és áruházakban. Emellett a kampány összesen 16,4 millió elérést szerzett. Az idei évben a program a középiskolásokat, az egyetemistákat, a fiatal felnőtteket és a dolgozókat korosztályspecifikus edukációs aktivitásokkal célozza meg, ezzel oktatva őket a körforgásos gazdaságra.
A 2023-as Global Good Awards-on összesen 19 kategóriában lehetett nevezni. A pályázaton más magyar vállalat nem került díjazásra, ráadásul a HELL-nek olyan nagy világvállalatokkal kellett megmérkőznie, mint a KPMG, Canon, Unilever, Oracle vagy a Veolia. A “Best Campaign of the Year” kategóriában a HELLo ALU többek között a 11,5 milliós elérést szerzett Hubbub: Eat your pumpkin-nal és Anglia egyik legismertebb mentális egészségről szóló kampányával, az ITV által szervezett Britain Get Talking-gal versenyzett.
A pályázat zárásaként 2023 októberében megrendezésre kerül a The Purpose Summit, egy egész napos konferencia, amelyen tapasztalt üzleti vezetők és a Global Good Awards nyertesei osztják meg tapasztalataikat arról, hogyan váltották tettekre az értékrend orientált stratégiákat. Emellett a résztvevők interaktív foglalkozásokon tanulhatnak módszereket arról, hogyan lehet változást elérni.